موزیک ویدئو به همراه آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر تتلو و اردلان طعمه با نام تو به حرف من گوش کن
بزرگترین پایگاه دانلود آهنگ
آنچه که شما میخواهید

موزیک ویدئو  به همراه آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر تتلو و اردلان طعمه با نام تو به حرف من گوش کن. با 3 کیفیت ...

download video

MP4 HD


Directlink

MP4 HQ

Directlink

MP4 MOBILE

(مخصوص تلفن همراه)

Directlink
 

 در صورتی که قادر به مشاهده ویدئو نیستید نرم افزار زیر را دانلود نمایید

K-Lite Codec Pak

دانلود آهنگ ویدئو با لینک مستق
یم:

آهنگ با کیفیت MP3 320

تو به حرف من گوش کن

آهنگ با کیفیت MP3 128

تو به حرف من گوش کن

آهنگ با کیفیت OGG 64

تو به حرف من گوش کن

آهنگ با کیفیت WMA 20

تو به حرف من گوش کن


نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت12:40---5 خرداد 1392
مزخرف بووووووووووووووووووووووووووووو ووود...نمیشه دانلود کرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط ماهان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 19274
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


ساخت کد موزيک آنلاين